HTML

Háziállatok

Sziasztok! Már gyermekkorom óta imádom az állatokat. Azért hoztam létre ezt a blogot, hogy tapasztalataimat a háziállatok tartásában, nevelésében stb. szivesen megosztanám mindenkivel. Többféle állatom volt (kutyák, papagályok, hörcsög, tengerimalac) és van is, Kutyakiképző is vagyok, igy szivesen osztom meg a tapasztalatomat mindenkivel. Szeretnék tanácsot adni azoknak a leendő háziállat tartóknak, akik még nem tudták eldönteni milyen állatot vigyenek haza.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Princ ébersége az életemet mentette meg

2010.03.19. 06:53 háziállat@blog.hu

Történt egy téli estén, amikor folyamatosan esett a hó, és hajnalra fagyott. Princ 6 hetes kora óta velem van, együtt örülünk, de együtt is busulkodunk. Mára már annyira összeszoktunk hogy pillantásokból is megértjük egymást. Amikor hazahoztam gondoltam én naivan hogy az előszobában készitek neki helyet. Princ megvárta hogy elmenjek tőle és ne legyek szeme előtt, fogta a férőhelyének szánt őreg takarót, és bevitte a szobámba az ágyam előtt lévő kis szőnyegre, azóta a szobámban alszik. Egy uj nap kezdetén én keltem fel és keltettem fel a kutyámat, ami számomra igen meglepő volt, mert mindig forditva szokott történni, ugy hogy a takarómat mindig leszedte rólam hogy ébredjek fel, mert neki dolga lenne már.  Na ezen a napon nem igy történt. Nekem kellett nőgatni hogy jöjjön a megszokott reggeli sétánkra. Nehezen, de elindultunk, a kapun kiérve, áthuzott a kutyám a másik oldalra épp az utca felénél jártunk, amikor leesett a tetőről egy nagy darab jeges hó. Ha nem lett volna a kutyámnak lélekjelenléte és jó megérzése, lehet már nem is élnék.

 

Szólj hozzá!

Címkék: német kutya kölyök juhász fekhely

A bejegyzés trackback címe:

https://haziallatacsaladban.blog.hu/api/trackback/id/tr91851434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása